Біржові новини

Новини фондової біржі
Квартальний звіт Pfizer, інвестиції Баффета в Bank of America, інші новини до початку торгів

Високопоставлені чиновники США 29 липня вирушили до Китаю переговори. Зазначимо, що це перша зустріч із травня цього року. Очікування від переговорів вкрай низькі, адже жодна зі сторін не демонструє бажання в досягненні компромісу, висловлюючи своє невдоволення напередодні зустрічі.
  
Компанія Exact Sciences Corp (NASDAQ: EXAS) у понеділок, 29 липня, заявила, що купить Genomic Health Inc (NASDAQ: GHDX) приблизно за $2,8 млрд, щоб підтримати свій бізнес із виробництва продуктів для діагностики раку. Відповідно до умов угоди акціонери Genomic Health отримають $27,50 готівкою і $44,50 у вигляді акцій Exact Sciences загальною сумою $72 за акцію. Genomic Health розробляє і комерціалізує діагностичні тести на основі генома, використовуючи свою платформу Oncotype IQ для визначення різних видів раку, у тому числі молочної залози й простати.
 
Berkshire Hathaway Inc. збільшила свою частку в банку Bank of America Corp. (NYSE: BAC) до понад $29 млрд. У направлених у Комісію з цінних паперів і бірж відомостях Berkshire Hathaway повідомила, що їй належать 950 млн акцій Bank of America або більш ніж 10% звичайних акцій в обігу.
 
Mylan Inc. (NASDAQ: MYL) повідомила про отримання у 2 кварталі збитку розміром $169 млн (33 центи на акцію) у порівнянні з прибутком у $38 млн (7 центів на акцію) рік тому. Операційний прибуток склав $1,03 на акцію проти $1,07. Виторг виріс на 2% до $2,85 млрд. Попередньо очікували показник прибутку на рівні 94 центи на акцію при виторгу в $2,81 млрд. У поточному році компанія планує заробити $3,80–4,80 на акцію.
 
Pfizer Inc. (NYSE: PFE) повідомила про отримання у 2 кварталі прибутку розміром $5,05 млрд (89 центів на акцію) у порівнянні з $3,87 млрд (65 центів на акцію) роком раніше. Операційний прибуток склав 80 центів на акцію проти 81 цента. Виторг за звітний період упав із $13,47 млрд до $13,26 млрд. Попередньо очікували показник прибутку на рівні 77 центів на акцію. Компанія планує заробити в поточному році $2,76–2,86 на акцію. 

30 Липень, 2019
Продавець човнів OneWater Marine на IPO

OneWater Marine, великий ритейлер, який спеціалізується на продажі й обслуговуванні човнів, у п’ятницю, 12 липня, подав заявку на IPO. 


Виторг компанії за останні 12 місяців склав $666,1 млн, а прибуток — $10,4 млн. У 2018 році OneWater Marine збільшили виторг на 54% рік до року — до $602,8 млн, а прибуток склав $1,9 млн. Для порівняння: у 2017-му компанія закінчила рік із виторгом розміром $391,5 млн і збитками на $4,3 млн.


Компанія планує вийти на біржу Nasdaq із попередніми наміром залучити $100 млн. Андерайтерами виступають Goldman Sachs і Raymond James.


OneWater Marine володіє 23 великими брендами з магазинами й онлайн-майданчиками для продажу понтонів, катерів і моторних човнів. Магазини та сервісні центри розташовані в різних штатах США. Це формує велику торговельну мережу, у якій представлено широкий асортимент нових човнів і човнів, які раніше були у вжитку.


Бізнес OneWater Marine успішно використовує любов американців до активного відпочинку на воді. Про те, що майже 90% дорослих жителів США хоча б раз на рік використовують водний транспорт для розваг йдеться у дослідженні аналітиків російського представництва FREEDOM FINANCE відносно виробника човнів Marine Products Corporation (MPX, NYSE).


Перевагою OneWater Marine є розгалужена дилерська мережа, яка налічує 60 магазинів і 20 дилерських груп в 11 штатах США. Компанія працює на всіх найбільш привабливих приморських ринках, включаючи Техас і Флориду. У OneWater Marine позитивна динаміка фінансових показників і є можливість продовження зростання завдяки тому, що молоді люди сьогодні прагнуть витрачати гроші на досвід, а не просто купувати речі. Головним ризиком для OneWater Marine є можливе уповільнення американської економіки й скорочення фінансових можливостей потенційних покупців.


19 Липень, 2019
Платформа моніторингу ІТ-інфраструктури виходить на IPO

5 липня американська компанія-постачальник сервісів для моніторингу ІТ-інфраструктури Dynatrace Holdings подала заявку на IPO. Компанія має намір залучити значну кількість додаткових коштів, а саме $300 млн доларів, щоб впевнено конкурувати з провідними гравцями ІТ-індустрії.


Dynatrace виходить на біржу NYSE під тікером DT. Провідними андерайтерами є Goldman Sachs, JP Morgan і Citigroup. Виторг компанії за останній рік склав $460,96 млн, а збитки — $116,2 млн. За підсумками 2019 фінансового року, який завершився 31 березня, компанія збільшила виторг на 8% — до $431 млн, а розмір чистих збитків склав $116 млн. Для порівняння: прибуток компанії минулого року склав $9 млн. 


Компанія працює у сфері послуг із моніторингу продуктивності корпоративних інформаційних технологій. Це перспективний напрям, адже з поступовою інтеграцією хмарних сервісів, мобільних платформ для дистанційних співробітників, блокчейн-платформ стає все складніше оцінювати реальну продуктивність користувацьких застосунків. Традиційні системи, які розроблені для оцінювання продуктивності систем, не завжди відображають реальний досвід користувачів. Простіше кажучи, моніторинг показує, що все гаразд, а кінцевий споживач зіштовхується з затримками і тим, що застосунки не працюють.


Враховуючи викладене вище, розуміємо, чому зараз спостерігається великий попит на нові підходи моніторингу в ІТ, а на ринок виходять нові гравці — молоді компанії, що розвиваються у цьому напрямі. Однією з таких і є Dynatrace, яка заснована у 2005 році. Компанія пропонує програмне забезпечення для знаходження й аналізу проблем у бізнес-застосунках. Dynatrace використовує перспективний підхід: єдина платформа забезпечує безперервний моніторинг і вертикальний аналіз, що дає змогу виявити першопричину проблеми. При цьому послуги платформи продаються за схемою SaaS.


Платформа моніторингу ІТ-інфраструктури виходить на IPO

Платформа Dynatrace сумісна з найбільш поширеними ІТ-рішеннями


Ризиком для Dynatrace є конкуренція з гігантами, які вже працюють на цьому ринку. Перш за все це Broadcom Inc. (AVGO, NASDAQ і Cisco Systems Inc. (CSCO, NASDAQ), фахівці галузі послуг з обслуговування ІТ-систем. Еволюція систем моніторингу ІТ-інфраструктури все ще на початкових етапах, і її шляхи розвитку залишаються невизначеними. Ймовірно, у майбутньому перевагу отримають розробники інструментів із найбільш передовими алгоритмами штучного інтелекту. 


Новини NYSE


09 Липень, 2019
На IPO виходить Medallia — відомий постачальник маркетингової аналітики

Американська компанія-постачальник маркетингових сервісів Medallia подала заявку на ІРО. Компанія посідає 15 позицію в рейтингу хмарних постачальників Forbes Cloud 100.  Бізнес Medallia може зацікавити, передовсім, тих інвесторів, які орієнтуються на довготерміновий розвиток напряму аналізу користувацьких уподобань. 


За результатами фінансового року, який закінчився 31 січня 2019-го, збиток компанії збільшився і склав 82,2 млн доларів США, а розмір виторгу зріс на 20% до 313,6 млн американских доларів. Також продовжується тенденція до збільшення аудиторії клієнтів — на 20% за звітний період.


Компанія Medallia має намір вийти на біржу NYSE під тікером MDLA. У заявці зазначається, що за останні 12 місяців виторг Medallia склав 336,6 млн доларів, збитки — 57,3 млн, а попередня сума залучених коштів сягає 100 млн доларів.


Основний продукт Medallia — послуги платформи SaaS, які на ринку представлені під назвою Medallia Experience Cloud. Ця платформа збирає інформацію про користувацький досвід, обробляє її та наочно візуалізує отримані результати. Такі сервіси можуть використовуватися для оцінювання реакції аудиторії на нові послуги, якості надання послуг на рівні споживачів, лояльності клієнтів, адресного зворотного зв'язку тощо. Наприклад, платформу можна застосовувати як інструмент вимірювання споживацького досвіду у новому готелі, прогнозування динаміки його розвитку й ефективності запуску аналогічних комерційних місць відпочинку.


На IPO виходить Medalli


У Medallia заявляють про те, що платформа Experience Cloud для роботи використовує власну запатентовану технологію з елементами штучного інтелекту. Збір даних також проводиться за допомогою інтернету через взаємодію між користувачами й сервісами.


Серед виключних переваг Medallia є великий досвід роботи (з 2001 р.) і відомі клієнти, такі як PayPal Holdings Inc. (PYPL, NASDAQ), Airbnb, Comcast і Mercedes Benz.


Аналіз споживацької діяльності та настроїв у найближчому майбутньому залишиться одним з найбільш потрібних напрямків в ІТ. На цьому тлі Medallia може поліпшити свої фінансові показники й стати для більш впливових гравців ринку бажаним об'єктом для купівлі.


05 Липень, 2019
General Motors отримала $ 1,15 млрд на системи автоматичного водіння

Підрозділ Cruise, що належить автовиробникові General Motors Co. (GM, NYSE), отримало додаткове фінансування для розробки систем автоматичного водіння. Кошти будуть витрачені на залучення нових співробітників, які допоможуть прискорити появу комерційного сервісу на основі автомобілів-роботів від GM. Це означає, що у автогіганта є потенціал для того, щоб стати одним з великих гравців великого ринку, який до 2050-го може оцінюватися в $ 3 трлн.

Підрозділ Cruise отримав додаткові $ 1,15 млрд фінансування. Відзначимо, що за останній рік компанія отримала $ 7,25 млрд від Honda, Softbank Vision Fund, T. Rowe Price Associates і самої General Motors. Загальна сума інвестицій досягла $ 19 млрд. Як вже говорилося вище, частина коштів Cruise витратить на розширення штату співробітників. Зараз в компанії відкрито не менше 200 вакансій, але мета - це подвоїти кількість фахівців до кінця нинішнього року (зараз їх близько 1000).

Швидке створення системи автоматичного водіння - важливий крок, який дозволить General Motors зберегти міцні ринкові позиції. Це особливо актуально на тлі конкуренції, що загострюється. Так, Waymo, що належить Alphabet Inc. (GOOGL, NASDAQ), вже запустила свій перший комерційний сервіс на основі автомобілів-роботів в штаті Арізона. Cruise в свою чергу тільки готується до комерційного запуску в Сан-Франциско.

Ринок мобільності як послуги може досягти $ 3 трлн до 2050 р, за деякими оцінками. Тому General Motors зацікавлена в тому, щоб стати великим гравцем в цій сфері. Поки підрозділ Cruise надає мало інформації про підготовлюваний комерційний запуск послуги. В цілому, поява таких технологій і такої послуги дасть компанії GM серйозну конкурентну перевагу. Однак щоб зрозуміти, як саме компанія просувається в цьому напрямку, потрібно ще кілька років.

На торгах 9 травня акція GM коштувала $ 37,58.
10 Травень, 2019
Samsung побудує в Індії два нових заводи
Вони будуть виробляти екрани та акумулятори

Ринок Індії для Samsung дуже важливий. На відміну від тієї ж Apple, корейський гігант хоч і опустився на друге місце, поступившись першістю Xiaomi, все ж продає в Індії десятки мільйонів смартфонів в рік.

Тому не дивно, що в Мережі з'явилася інформація про намір компанії вкласти близько 360 млн доларів в будівництво відразу двох нових заводів в Індії.

Одна фабрика буде відкрита компанією Samsung Display, а друга - Samsung SDI India. Тобто перший завод буде виробляти дисплеї для смартфонів, а другий займеться акумуляторами. Відомо, що фабрика Samsung Display обійдеться компанії приблизно в 217 млн   доларів, тоді як фабрика Samsung SDI буде коштувати 130-144 млн.

Samsung побудує в Індії два нових заводи

В першу чергу продукція даних фабрик буде орієнтована на виробників смартфонів всередині самої Індії.
03 Травень, 2019
IPO Fastly, Inc (FSLY)

Fastly: прискорення робіт веб-сайтів і додатків

19 квітня заявку на IPO подала компанія Fastly, постачальник послуг в сфері IaaS, який дозволяє розробникам створювати, захищати і розвивати свій бізнес. Серед клієнтів відомі компанії: New York Times, Pinterest, Spotify. Розміщення відбудеться на NYSE під тікером «FSLY».

Fastly - стартап, розробник технології, яка допомагає компаніям-замовникам швидше завантажувати їхні веб-сайти. Платформа компанії оптимізує дані для швидкості передачі, також компанія надає послуги інтернет-безпеки і балансування навантаження. Компанія має 6 офісів, 4 з них знаходиться в США, 1 - в Лондоні і 1 - в Токіо. В списку Forbes Cloud 100 займає 56 місце. За всю історію компанія залучила інвестиції на суму $219 млн. Серед великих інвесторів компанії числяться August Capital (20,4%), Iconiq Strategic Partners (12,9%), OATV (10,8%) і Amplify Partners (10,6%). За даними Reuters, на IPO компанію можуть оцінити в $1 млрд.

Технологія Fastly. Edge Cloud - це нова категорія інфраструктури як послуги під абревіатурою Iaas (надаються різні сервери, сховища для розгортання і запуску власних рішень). Технологія Fastly надає розробникам хмарну платформу, яку вони можуть використовувати в якості власної. Компанія створила потужну «Edge Cloud» платформу для програмування і підтримки швидкої розробки програмного забезпечення.

Потенційний адресний ринок в більш $35 млрд. Потенційний ринок включає в себе 4 різних ринки: периферійні обчислення - $6,7 млрд, доставка контенту - $6,6 млрд, хмарна безпека - понад $10 млрд і прикладний контролер доставки - $3,7 млрд.

Непогані фінансові показники хмарної компанії. Виручка росте за рахунок приросту бази бізнес-клієнтів. За останній рік виручка виросла на 38%, при зростаючій базі бізнес-клієнтів в 33,5%. У 2018 року бізнес-клієнти компанії становили 84% від загальної виручки. У 2018 році показники EBIT маржі досягли рівня -20% проти -30% у 2017 році. Станом на 31 грудня 2018 року компанія мала борг в $39 млн.

26 Квітень, 2019
У виробника техніки для прибирання iRobot сильні продажі в регіонах
Компанія - виробник роботизованої техніки для прибирання iRobot Corporation (IRBT, NASDAQ) представила звіт за перший квартал 2019 р.

 Інвестори були дещо розчаровані тим, що компанія, технічно не виправдала прогнозів по виручці. Однак iRobot зазначила, що попит на її продукцію був високим у всіх регіонах присутності. У поєднанні з новими продуктами, запуск яких запланований найближчим часом, це створює надійний фундамент для зростання як мінімум в короткостроковій перспективі. Таким чином, iRobot зберігає свій прогноз зростання за підсумками 2019 р.


У першому кварталі виручка iRobot виросла на 9,5% до $ 237,7 млн. Дохід на ринку США збільшився на 6,7% до $ 114,1 млн. за рахунок високої популярності високоякісних моделей роботів-пилососів Roomba iRobot i7 і i7. Більш того, ці товари залишилися популярними, незважаючи на підвищення ціни, яке iRobot зробив, щоб компенсувати вплив тарифів.

За межами США продажі зросли на 12,1% до $ 123,6 млн, у тому числі завдяки успішному запуску моделей Roomba i7 і i7 + в Японії, Китаї та регіоні Європи, Близького Сходу і Африки.

Позитивним фактором стало зростання прибутку iRobot за рахунок додаткових $ 0,14 на акцію через податкову реформу.

Менеджмент iRobot очікує зростання в другому кварталі, так як планує зберегти високий попит на свої роботи-пилососи, а крім того має намір запустити два нових продукти, які сприятимуть зростанню продажів. Зараз серед найважливіших цілей iRobot - розширення і диверсифікація портфеля, а також зміцнення ринкових позицій на всіх ринках присутності.

В 2019 фінансовому році iRobot чекає зростання виручки на 17-20% до $ 1,28- $ 1,31 млрд. Показник операційного прибутку може скласти від $ 108 млн до $ 118 млн, або від $ 3,15 до $ 3,4 на акцію.

Після публікації квартального звіту акції IRBT на постторгах подешевшали майже на 15%, що було пов'язано з розчаруванням інвесторів щодо показників виручки. Торги 23 квітня акції закінчили на позначці $ 130,57.
24 Квітень, 2019
American Airlines знизила прогноз виручки на 1 квартал
American Airlines Co Group Inc (NYSE: AAL) заявила у вівторок, що її виручка в першому кварталі на одну милю з одного пасажирського місця буде нижче його попереднього прогнозу через проблеми з літаками Boeing 737 MAX і тимчасового закриття федерального уряду США.

Авіакомпанія заявила, що тепер очікує, що важливий показник ефективності діяльності авіакомпанії виросте на 0-1% в порівнянні з попереднім прогнозом зростання до 2%.
09 Квітень, 2019
Як війна у В’єтнамі подарувала світові бренд VISA


Популярність «BankAmericard» швидко зростала. Згодом з'явилася необхідність в системі, яка б дозволила інтегрувати всі операції з платіжними картками. Цим зайнялася «Bank of America Serviсe Соrporation». Кількість користувачів системи зростала, сервіс вийшов за межі США, але через війну у В'єтнамі не всі закордонні користувачі позитивно поставилися до американського бренду. Тоді назву змінили на універсальне і нейтральне — VISA. Розрахунок виявився правильним, назва VISA припала до смаку користувачів.

 

Перша банківська картка з оновленим логотипом вийшла 26 липня 1976 року. Компанія робила все, щоб створити клієнтам максимальні зручності. У 1983 році VISA запустила мережу автоматизованих касових апаратів (банкоматів). Від цього моменту користувачі могли отримувати готівку цілодобово і без вихідних.

 

У березні 2009 року VISA провела IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі. На той момент це було найбільше первинне розміщення акцій в історії американського фондового ринку. Воно принесло компанії більше $ 17 млрд. VISA розмістила 406 мільйонів акцій класу A за ціною $ 44 долари за штуку.

 

Майже відразу котирування акцій VISA виросли, і відтоді знаходяться у стабільному зростаючому тренді. З 20 вересня 2013 року папери VISA Inc. беруть участь у розрахунку індексу Доу-Джонса.

 

Річний торговий оборот, що виробляється за допомогою карт VISA, досягає $ 4,8 трильйонів. Ринкова капіталізація компанії перевищує $ 342 млрд. У вільному обігу перебуває 80,3 % акцій VISA Inc., вони торгуються по $ 157 за штуку.

 



09 Квітень, 2019
Підвищена рекомендація по акціях SeaWorld
Аналітики B. Riley підвищили рекомендацію по акціях компанії SeaWorld Entertainment (NYSE: SEAS) до "купувати" з "тримати" в аналітичній записці, поширеною серед клієнтів в четвер. Експерти встановили цільову ціну по даних паперах в $ 34 замість колишніх $ 30. Поточний курс - $ 24,7.
02 Квітень, 2019
American Renal падает после аудита отчетности
Курс акций American Renal Associates Holdings Inc. (NYSE: ARA) упали на 38% в четверг днем после того, как в среду вечером компания раскрыла, что ей придется пересматривать финансовые документы, относящиеся к 2014 г., из-за ошибок в бухгалтерском учете. 
02 Квітень, 2019