Допрем'єрний пока WEB серіалу "Вільні гроші" від ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА

6 листопада в ТРЦ «Блокбастер» відбувся допрем'єрний показ WEB серіалу "Вільні гроші". Це унікальний проект створений на замовлення компанії «ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА».  Чи не вперше в Україні, в глибокий сюжет та цікавий зміст ігрового фільму органічно інтегрували рекламний контент - в розважальній та легкій формі глядач пізнаватиме складний світ фінансів.

"Вільні гроші" це 7-ми серійний фільм, в основі якого - захоплююча життєва історія, де є і детективна, і романтична складова.  Фільм відноситься до модного сьогодні жанру професійних та галузевих серіалів - автори надихались кращими світовими хітами – серіалами «Мільярди»  та «Форс мажори». Про складний для глядача світ фінансів розповідається цікаво та просто  - через історії людей, що працюють в компанії. Серіал створено за сучасними телевізійними стандартами якості  – ідеальне зображення, цікаві діалоги, інтригуючий сюжет, сильний акторський склад.

Акторська група: Остап Ступка; Аліна Коваленко (знімалась в серіалі «Кріпосна» та фільмі «Захар Беркут»); Богдан Рубан (актор фільму «Eva.Stories»); Михайло Кришталь (актор серіалу «Кріпосна»); Олена Курта (акторка серіалу «Школа»). Саундтрек серіалу створив талановитий український піаніст Євген Хмара.

Режисером серіалу є Ірина Петрикей, автори ідеї: Валерій Примост, Борис Цомая та Анастасія Остренська. Автор сценарію: Валерій Примост.

Продюсерами картини є Станіслав Карпенко та Андрій Купрієнко. Виробництвом серіалу займалась команда  "Studio-Storytellers".

Один з авторів ідеї, маркетинг директор «Фрідом Фінанс Україна», Борис Цомая коментує:

«Формат художнього кіно або серіалу для сучасного бренду, що розуміє актуальні тренди маркетингу та реклами -  це свідомий і ефективний інструмент. Ми працюємо на налагодженням тонкого, емоційного контакту зі своєю аудиторією. Серіал -  це можливість легко розповісти людям про себе, про наш бренд, про наші ідеї, бажання, амбіції і навіть, якщо хочете - почуття та переживання. Це можливість показати компанію зсередини -  звичайно, в кращому світлі, але без "дешевих" рекламних прийомів і гачків - красиво і щиро.


Ми впевнені в результаті цього проекту - для нас це не пряма конверсія в зростаючі продажі, хоча це теж непогано. Ми сподіваємось, що серіал сподобається людям, що його подивляться і  порекомендують друзям - а якщо глядач ще й дізнається більше про світ фінансів, посилить свою фінансову грамотність – вважатимемо, що проект реалізовано на 100%


Подібний інструмент (створення брендом не рекламного, а якісного художнього контенту) тільки зароджується в усьому світі - прошу не плутати з «продакт плейсмент» в кіно, спонсорськими інтеграціями в розважальні ТБ або онлайн проекти. Йдеться саме про те, коли сам бренд створює якусь історію про себе, про людей, про життя. У світі вже є яскраві й успішні приклади -  нам особливо приємно, що ми серед перших, хто популяризує подібний формат  в Україні».


Робота над фільмом  тривала близько п’яти місяців. Серіал транслюватиметься на YouTube каналі #Investtalk. Перша серія стане доступною до перегляду вже 11 листопада.