Потенціал на $ 17 млрд: на IPO виходить Sprout Social

 25 жовтня заявку на IPO на фондовій біржі Nasdaq подала Sprout Social (SPT), чиказька компанія, яка розробила платформу для управління акаунтами і активностями в соціальних мережах, яку сьогодні широко використовують SMM-спеціалісти та співробітники рекламних служб у всьому світі.

Компанія була заснована в 2010 році і всього за 9 років свого існування зуміла завоювати визнання світової громадськості - зараз Sprout Social обслуговує в соцмережах 380 тисяч профілів, а її клієнтами вже стали понад 23 тис. компаній з 100 країн світу. Серед інвесторів Sprout Social - Goldman Sachs Group, NEA, Lightbank і AU Special Investments II.

Платформа Sprout Social включає в себе функції планування публікацій, аналізу реакції користувачів і скарг клієнтів в Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google і YouTube. Вона проста у використанні і не вимагає підключення служби підтримки при установці. За оцінками фахівців, саме цей фактор забезпечує компанії більшу частину припливу нових клієнтів, серед яких є представники малого бізнесу, так і транснаціональні корпорації. Крім безпосереднього управління профілем, платформа дозволяє досліджувати ринок, візуалізувати дані в реальному часі, зокрема визначати настрої споживачів, порівнювати продукти і послуги компанії з пропозиціями конкурентів, аналізувати відгуки.